viernes, 5 de octubre de 2012

Cómo facer un sobre de origami - Cómo hacer un sobre de origami

Dis que o prometido é débeda e, como dixemos, aquí está a nosa entrada semanal. Hoxe imos amosarvos como facer un orixinal sobre de origami ou papiroflexia como os que utilizamos para empaquetar a nosa bisutería. O origami é un arte de orixe xaponés que consiste no encartado de papel para obter figuras de formas variadas. Neste caso, será unha especie de sobre de forma cadrada que poderemos utilizar para facer agasallos, convites, etc.

Dicen que lo prometido es deuda y, tal y como os habíamos dicho, aquí está nuestra entrada semanal. Hoy os vamos a enseñar cómo hacer un original sobre de origami o papiroflexia como los que utilizamos para empaquetar nuestra bisutería. El origami es un arte de origen japonés que consiste en el plegado de papel para obtener figuras de formas variadas. En este caso será una especie de sobre en forma cuadrada que podremos utilizar para hacer regalos, invitaciones, etc.

Paso 1: Para comezar, precisamos dúas follas de papel cadradas do tamaño que queiramos. Dependendo do tamaño elixido, o sobre será máis grande ou máis pequeno.

Paso 1: Para empezar, necesitamos dos hojas de papel cuadradas del tamaño que queramos. Dependiendo del tamaño  que elijamos el sobre será más grande o más pequeño.


Paso 2: Colocamos as dúas follas aliñadas, unha enriba da outra, deixando abaixo a que queiramos que quede por fóra do sobre (a máis visible) e dobrámolas en diagonal dúas veces, xuntando as esquinas opostas. Neste paso é moi importante que as follas de papel queden ben aliñadas para que ao ir encartando o papel non se descoloquen.

Paso 2: Colocamos las dos hojas alineadas una encima de la otra, dejando abajo  la que queramos que quede por fuera del sobre (la más visible), y las doblamos en diagonal dos veces, juntando las esquinas opuestas. En este paso es muy importante que las hojas de papel queden bien alineadas para que al ir plegando el papel no se nos descoloquen.

Paso 3: Dobramos unha das esquinas de xeito que ao volvela dobrar no sentido contrario (paso 4), a punta quede xusto no bordo do primeiro pregue.

Paso 3: Doblamos una de las esquinas de forma que al volver a doblarla en sentido contrario (paso 4),  la punta quede justo en el borde da primeira pregadura.

Paso 4: Volvemos dobrar a mesma esquina no sentido contrario, de xeito que a punta quede xusto no bordo da primeira pregadura.

Paso 4: Volvemos a doblar la misma esquina en sentido contrario, de forma que la punta  quede justo en el borde del primer pliegue.

Paso 5: Volvemos dobrar, agora cara arriba, deixando a esquina no bordo da pregadura superior.

Paso 5: Volvemos a doblar, ahora hacia arriba, dejando la esquina en el borde del pliegue anterior.

Paso 6: Encartamos a seguinte esquina, en sentido contratio ás agullas do reloxo, facendo coincidir a súa punta co vértice do ángulo recto resultante das pregaduras da esquina anterior.

Paso 6: Plegamos la esquina siguiente, en sentido contrario a las agujas del reloj,  haciendo coincidir su punta  con el vértice del ángulo recto resultante de los pliegues de la esquina anterior.

Paso 7: Repetimos o paso 4 para esta esquina.

Paso 7: Repetimos el paso 4 para esta esquina.

Paso 8: Repetimos o paso 5 para esta esquina.

Paso 8: Repetimos el paso 5 para esta esquina.

Paso 9: Repetimos o paso 6 para a seguinte esquina.

Paso 9: Repetimos el paso 6 para la esquina siguiente.

Paso 10: Repetimos os pasos 4 e 5 para esta esquina.

Paso 10: Repetimos los pasos 4 y 5 para esta esquina.

Paso 11: Repetimos o paso 6 para a seguinte esquina.

Paso 11: Repetimos el paso 6 para la esquina siguiente.

Paso 12: Repetimos os pasos 4 e 5 para esta esquina.

Paso 12: Repetimos los pasos 4 y 5 para esta esquina.

Paso 13: Levantamos a pregadura que fixéramos na primeira esquina e metemos a última esquina por baixo dela.

Paso 13: Levantamos el pliegue que habíamos realizado en la primera esquina y  metemos por debajo  la última esquina .

Paso 14: Colocamos ben e xa temos o noso sobre de origami.

Paso 14: Colocamos bien y ya tenemos nuestro sobre de origami.

Como vedes, cun chisco de paciencia é moi sinxelo realizar estes sobres. Agora tócavos a vós botarlle imaxinación, combinar cores, texturas, usos... Hai moitas posibilidades!

Como veis, con un poco de paciencia es muy sencillo realizar estos sobres. Ahora os toca a vosotr@s echarle imaginación, combinar colores, texturas, usos... ¡Hay muchas posibilidades!

No hay comentarios: